Sooorry

Hello, SORRY att ja inte har bloggat på typ en vecka.. Men har verkligen inte haft orken.
IAF, denna vecka har jag haft Africa day (onsdags) i skolan då jag och millan höll i den afrikanska dansen som många tyckte var rolig. Jag dansar ju inte afrikansk dans, men millan har gjort dt så hon visade mig vad jag skulle gå igenom för steg så jag improvisarede lite med det, men det var asroligt. Både Karro och våran lärare tog kort.. men inga har åkt upp på fejjan, så kan inte lägga in ngra kort från den dan tyvärr.
I torsdags var jag ledig så Millan kom hit och så gjorde vi iordning oss till att åka till Rålis och ha en liten avslutningsgrillning med tvåorna. Dt var ett gäng på typ 20 pers som var där, dessutom så träffade vi eve och dt gänget där vilket gjorde kvällen ännu roligare. Men det blev såklart problem att åka hem sen eftersom jag och millan missade PRECIIIIIS sista tåget (Som jag dock inte trodde var sista, trodde dt sista gick typ en halvtimme senare) och nattbussen började inte förrän en timme senare.. Så jag, Millan och en tredje, random, tjej som vi träffade där på centralen satt och väntade i en timme på nattbussen. Sååå, vi kom alltså hem vid typ 3- halv 4.. Jag och millan skulle upp vid 6.. Kuul.
I fredags hade min skola avslutning, FAAN va najs med sommarlov!! Åh, kan knappt fatta dt än.. Och det som alla kom till skolan för, betygen, fick vi inte ens, utan dem skickar skolan nästa vecka ngn gång. Jag vill veta dem nuuuuu! Sen vid 3 dansade jag med queen style och vid 5 dansade jag med sickinhead. Mucho funny, men sen blev dt bara för mig och Millan att skynda hem till mig igen, ducsha och göra iordning oss för att sticka iväg igen. Denna gång till Djursholm där massa ettor och tvåor var. Mysigt sådär. Efter dt drog ett gäng vidare till Kim där de flesta sov också.
Så igår vaknade jag upp vid 9 i ett stekhett rum med Jonte, Kim och Engla. Seriöst, höll på att svetta ihjäl.. Så vid halv 11 åkte ja hem för att packa iordning alla grejer till avslutningen. Vid halv 2 åkte jag igen till Blue hill och tränade/gjorde iordning mig där till 8 då vi hade våran uppvisning. Och dt gick väl.. okej.. Eller alltså jag kände mig nöjd efter att jag hade dansat alla danser, men helheten känns lite.. eeh.. Inget var riktigt planerat, vi fick liksom veta när hur och när vi skulle dansa typ 10 min innan vi gick upp på scen.. Såå ah, dt gick väl bra för min del, men blev så konstigt.. Kändes inte som en avslutningsshow liksom..
Lägger ut videorna här ifall de kommer upp på nätet för pappa filmade uselt.. Sååå ah..
Sorry för dt aslånga inlägget. Nästa kommer vara bara massa bilder från england, så håll ut!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0