Dagar

Alltså.. Vad är dt här för väder?? Skulle dt inte vara sommar nu? Var är solen??
Det må vara konstigt att detta är anledningen till att ja inte har skrivit på ngra dagar, men dt äre faktiskt. Iaf en dag. Det var i söndags, var hemma absolut HELA dagen. Vaknade sent och bara låg i soffan.. Men var så otroligt trött efter bussresan i lördags så kände att jag behövde dt.
Igår jobbade jag och sen åkte direkt till Millan. Chillade och kirrade naglar där och sen vid 9 blev vi hämtade av Jonte för att sedan åka hem till min älskade lily som kom hem från USA i lördags. Fy fan va kul dt var att se henne igen. Nästan ett helt år har gått.. Sjukt alltså. Vi var kvar hos Lily till typ 2, sen blev dt dags att åka hem kände vi. Vi fick skjuts hem till millan igen, SKÖNT. Tack Fjonte!
Skit dålig mobilbild.. Men den enda jag tog..Lily tog ngra kort också som hon får ladda upp tycker jag.
Jonte när vi skulle åka hem på morgonen.. Jävla galna förare.. Trodde jag skulle dö.. Fast som han sa, så fort han höjde volymen på musiken så började jag och millan sjunga och dansa så vi tänkte inte på hur fort han körde, och han körde ganska så fort om man säger så.. Så dt var sneeky.. men dt funkade..
Oooch idag då.. Åkte hem.. Fick min mens.. Har legat och vridit mig i soffan med antagligen den värsta mensvärken jag någonsin har haft.. Och ah tagit ngra alvedon som har tagit bort värken ett tag.. Måste därför utnyttja den tiden för fullt innan dt börjar igen.. Sååå. Ska nog ladda upp lite londonfoton till fejjan.
See yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0