idagrå

Hello igen! Hehe.. Här kommer lite om idag.
Så när eve skulle upp till jobbet åkte jag hem och sov i ngra timmar innan jag skulle upp, fixa iordning mig och möta ifrah. Men såklart med den tjejen så tar det aningen längre tid med allt hon gör så blev att hon missade den bussen vi skulle ta för att åka till eves jobb (vi skulle möta henne efter hon jobbat klart). Jag åkte dock till Stäket donken där eve jobbar och mötte henne och sen mötte vi upp ifrah på tåget. Vi åkte hem till eve i Bålsta, åt där, snackade och fixade flätor. Fy fasiken vad ont dt gör när Ifrah gör sånna där småflätor, men dt blir ju snyggt. Så en stunds smärta är dt faktiskt värt.
På vägen hem nu när jag och Ifrah satt på tåget så passade vi på att ta lite bilder.
(likadant på andra sidan)
Nu ska jag soooova. Efter att ha sovit sammanlagt typ 5-6 timmar idag/inatt så behöver jag en lååång sömn känner jag.
Imorrn äre midsommar då! Ska midsommarfira med släkt och lonely eve som har blivit lämnad av sin familj.. Hehe näe rå men hon har behövt jobba så hon kunde inte följa med familjen till dalarna, så hon e all alone imorrn, meeeen som en riktig räddare i nöden så får hon chilla med min släkt.
Aja, herrå
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0