HALLOJ! I'M BACK!

Fast kom ju iofs hem igårkväll, men ändå..
Iaf, i London var det absolut awesome! Älskar verkligen den staden med hela mitt hjärta och vet nu att jag kommer antingen plugga eller ta ett sabbatsår där. Amazing.. Har inte hunnit ladda upp alla bilder än från London, för har inte varit hemme på hela dan, men ja får göra dt när ja har tid. Vilket ja absolut inte har ikväll.. Menmen! Kan ju berätta om vad jag har gjort idag bara lite snabbt: DANSAT! Hade final rehearsal för två av mina danskurser, så dansade först från 10 till typ tjugo i 12 med kingstyle, åkte och åt/solade i stan och sen 3 till typ 6 körde jag queenstyle. På queestyle hade vi en vikarie för att våran riktiga lärare har fått sparken (kuul liksom när dt är mindre än en vecka kvar till uppvisning) och hon hjälpte oss med placeringar och finslipning på våran korre.. Kan slänga upp en video på vikarien bara för att göra inlägget lite roligare, för hon är GRYM!
Sara Galan heter hon och är så jäääkla liten, säkert 150 eller kortare.. Men som sagt, GRYM!
Hon kan helt klart röra sina höfter!
Aja, nu ska jag äta! Sen råplugga till effing spanska presskonferens imorrn -.-
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0