det du vill

Yoyoyo.
Sitter just nu men Millipill hemma hos mig och pluggar.. eller okej, jag har inte börjat plugga (vi började för kanske 10 min sen).. men millan är i full fart.
Idag gick vi från skolan vid lunch för att Millan skulle till UM, gick super. Så sen dess har vi handlat mat, lagat mat och ätit mat... Ceasarsallad/pastasallad, fast utan kyckligt såklart för att mill är vego. Mycket, mycket gott. Sen dess har vi också kollat klipp från deduvill.blogg.se. Fy fan vilket gäng alltså. Så otroligt roliga. Både jag och millan satt o skratta som nerds. Me like.
Denna låt spelades precis:
Back it up- Beenie Man
Nu blire pluggish och senare kanske ni får ngn mysig bild på oss..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0