Gaaah

I'm happy, happy, happy! Vet ni varför? För ja har köpt nya dansskor! Gah! Me LOVE them... Jag och Millan drog tidigare idag från skolan och åkte till adidas lagret i Luma, tror ja dt hette. Messade aqve och hörde var hon hade varit i helgen och kollat efter skor, och så tipsade hon om just den affären.. Och TACK FÖR DT! Både jag och Millan hittade ett par skor. Dock så tog dt ju typ 40 min i affären för att hitta de perfekta.. Vi blev lite crazy när vi såg alla skor och vi båda prövade typ 10 par.. Men tillslut så! Och bättre blev dt nu när ja kom hem och sökte på skorna för att hitta en bild och såg att dt va skor från Missy Elliots kollektion för Adidas. Me like (borat)! Såhär ser de ut iaf:
De kostade 900 egentligen, men där i Luma kostade dem 290! Fynd elleh?? Och snygga är de ju!
Nu ska jag börja plugga. Engelska och lite svenska kanske..
See yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0