good good

Halloj!
Precis hemkommen (för kanske en timme sen) från dansen. Mycket kul pass idag måste jag säga, men är oootrooooligt trött i hela kroppen.. I'll be walking funny tomorrow! (från filmen easy a ifall ni inte har sett den) Näe men seriöst, kommer vara helt öm i kroppen imorrn, om jag inte kommer ha träningsvärk i hela kroppen.. För detta pass tränade vi mest på den nya korren, och den är, som jag kanske har sagt förut, bara på huk. Och denna gång fick vi lära oss resten av korren, och den är på golvet! Wiho.. Så ah.. mina knän är så gott som döda..
Lägger ut nya korre låten bara för att..
Good good- Busy signal
Annars då.. Första dan efter lovet. Hade konstant huvudvärk, vilket kanske inte var superkul.. Men var kul att träffa alla igen iaf. Muy divertido (mycket roligt).
Nu: plugga samtidigt som BB.
xoxo

Kommentarer
Postat av: aqve

svar: yes ! kunde egentligen förklaarat allt idag men jag glömde =)

2011-03-07 @ 22:03:53
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0