helg

Sorry sorry att ja inte har skrivit på ett tag, men har varit borta hela helgen, så har inte haft tillfälle. Kan skriva en liten kort sammanfattning:
I fredags ringde tess mig på eftermiddagen och hörde ifall ja ville komma hem till henne på kvällen. Hade inga andra planer, så körde på dt. Blev en vända hemma, men sen vid 8 åkte jag till blackeberg och tess. Vi pratade lite, kollade på film och kollade tv. Så var en lugn fredag.
I lördags (igår) jobbade jag vid lunch och sen åkte jag hem och bakade en morotskaka som jag skulle ha med mig hem till tess igen där dt skulle vara en födelsedagsmiddag för tre av mina kompisar som fyllt år de senaste veckorna. Var mkt mysigt. Vi åt god mat som tess hade lagat och sen körde vi twister samt alias, om ni vet vad dt är.. Mkt, mkt roligt. Jag och malin sov där så idag hjälpte vi till o städa och sen vid typ 2 drog vi båda. Hon skulle träffa en kompis och jag skulle till dansen. Dansen gick väl bra.. men hade knappt ngn energi. Så dt var jobbigt.
Lägger ut en bra låt. Ngra känner igen riddimet.. Inget kan ju slå Rum and redbull (en låt), men denhär är bra också.
Khago- Nah Sell Out
Tror ja ska försöka sova nu, känner att ja behöver dt..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0