Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Åååååååååååååååååååååååååååååååååh typ gråter av glädje just nu! För första gången på hela gymnasietiden om inte sen typ 8an när man fick betyg för första gången, så har jag fått ett klart MVG på en uppgift i svenska! De högsta betygen jag har fått har antingen varit VG+ lr MVG-, så denna gång vare fullt ut MVG. Är så jäkla lycklig, kan inte ens beskriva dt med ord... Dt började helt seriöst att tåras upp i mina ögon när ja skulle berätta för mamma.. ÅH SÅ JÄVLA SKÖNT! Nu kommer jag vara lycklig i typ en månad lr nåt.. Jag får MVG på just den uppgiften som jag typ har spenderat minst tid på, men som jag kämpade så jääääkla mkt med under den korta tiden.
Jag känner som denna kille just nu:   
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0