kul dag

Måndag, började med äckelsnö överallt. För fan, vi är trötta på snö nu! Aja, sen i skolan var dt mest fokuserat på ettornas M.U.N (Model United Nations) som de har denna vecka och jag ska hjälpa till på. Så gick runt och hjälpte ngra panikslagna ettor som inte visste vad de skulle göra. Dt var kul, men dt brougth back old memories från förra året då vi var exakt lika panikslagna och stressade.. Så denna vecka går alltså ut på att spela "jury", eller vad man ska säga, på mina FN. Hoppas jag hinner med alla mina andra ämnen man har..
Dt blidde ingen dans för mig idag. Fick ett oväntat besök imorse (som hälsar på sisådär en gång i månaden hos flickor), så hade både mensvärk och kände mig almänt äcklig. Så ja skippar'e! För vissa går mensvärken bort när man tränar, för mig blir dt värre.. Var nog lika bra att stanna hemma då..
Nu blire att gå ner och se om dt finns ngt sött i köket (inte godis, jag lovar millan). Me want sugah!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Milli

Hahaha duktig cheeeey <3

2011-03-28 @ 22:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0