Too many men

Igår vare jobb och sen fika på Cafe 60 på kvällen med Klara, Anna och Nicole. Det är ju verkligen ett hur mysigt ställe som helst, men dyrt som fan! Köpte en latte för typ 30 spänn samt en morotskaka för typ 50.. Så dyrt ja, "men dt kostar att vara på topp" som min mamma alltid säger. Sen åkte jag och anna hem till mig och var hemma vid 12 kanske. "Imorse" kollade vi på reprisen av Melodifestivalen (eller okej, vi kollade på datan) eftersom missade dt igår och för att vi båda är lite melo- nördar, så vi var tvungna att se hur dt blidde som dt blidde. Men eric saade då.. Blir säkert bra.
Idag vare dans dårå. Mkt mkt roligt, men blev så otroligt svettig! Blev ju trött också, men dt var svetten som rann mest.. Aja, kul vare iaf.. Måste dock ta i mer och inte "ge upp" så fort jag blir trött.
ÄLSKAR verkligen den här låten. Det är också en låt som vi har hört riktigt många gånger på passen, men som man glömt bort att fråga om.
Too many men- Chi ching ft. Harry toddler
Nu blire att plugga engelska, civics och spanska senare ikväll.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0