Japan

Och juste! Ni har väl alla hört om jordbävningen/ tsunamin som hände i Japan imorse? Jag fick reda på dt när jag kom hem av mamma och fy fan vad rädd jag blev. Det för att min moster och hennes man bor i Tokyo, så man blev jäkligt orolig. Först fick mamma och släkten inte tag på dem, men efter ett tag hörde de av sig och sa att de levde och att de mådde, under omständigheterna, bra. Men ändå.. Detta är inte slut än. Det man har lärt sig om naturkatastrofer är att allt kan hända.. Men jag tänker positivt såklart! Det måste man göra! Så jag hoppas verkligen att allt går bra där borta. Vi här hemma kommer hålla koll på läget, that's for sure..
Och herregud, nu tror de att över 1000 pers har dött. När jag kollade för första gången vid 3 var det 300 som dött.. Dear God..
Såhär såg det ut idag när jordbävningen skakade havsbotten utanför Japan:
kolla också aftonbladets video. om ni är intresserade alltså..
Jag är iaf sick of worry.. Hoppas det går bra!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0