hello

Har studiedag idag också (kanske inte sa att ja hade dt igår?), så vaknade för 20 min sen.. SKÖNT. Dock har jag liiiite ångest för måste verkligen plugga.. Men känner inte att jag kommer orka göra dt nu för att jag ska åka om 4 timmar, så kommer typ se på en film (a)
Näe men nån timme måste jag väl plugga..
Hörde att dt har snöat idag!? Whatta?? Jag har ju själv inte märkt nåt eftersom jag har sovit tills nu men varannan effing person på fejjan har skrivit om dt.. Nu regnar dt iaf, så ja antar att dt inte var så allvarligt, så andas människor. Näe nu haglar dt! Whattafack!!?? Sveriges väder alltså..
För att få er på lite bättre humör får ni en sommar låt med våran älskade Vybz.
Vybz Kartel- Summer time
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0