Party rock is in the house tonight!

Ooouuff, va trött jag är! Kvällen igår var gaalen peolpe, gaalen! Hehe näerå, men den var så jäkla rolig. Har inte haft så kul på en fest på riktigt länge måste jag säga. Igårkväll började med att vi fick hem gäster för den årliga "grillfesten", det var riktigt mysigt. Sen vid 9-halv 10 åkte jag därifrån och mötte upp millan, aqve, ann och aqves syrra inez hemma hos aqve för att sedan dra oss till solna på min kompis 18 års fest. Han hade hyrt en lokal typ precis där jag dansar i Blue Hill (där han bor) och fy fan va mkt folk dt var! När vi kom dit vid 10 var dt ganska mkt folk men inte mkt drag, speciellt inte på dansgolvet. Men min kompis hade lovat mig och mina kompisar att spela dancehall så att vi kunde dansa, vilket han gjorde efter ett tag.. Och hell yeah va kul dt var from that moment on. Vi dansade, med pauser till och från, från typ halv 11 till halv 3. Awesome!
Det roligaste var att aqves två år yngre syrra fick flest killar på sig! Men medan aqve och ann levde sitt egna lilla flippade liv på dansgolvet så tog jag och millan rollen som Inez body guards. Så dt blev mkt "ey, bort", "hörrö tare lugnt", "akta på dig" fast mkt dans också såklart, ngra killar godkände vi. De som inte var för på. För de som vet hur dt är på klubben (som dt kändes som vi var på igår) vet att killar bara har ett danssätt när de vill dansa med en tjej: de smyger upp bakom en, klistrar sig fast och typ grindar lite bakom samt följer med i alla rörelser man gör.. MYSPYS! Men bortsett från ngra slajmos, så vare bara kul!
Tyvärr hade ingen (!!) med sig kamera, så blev inga bilder.. Men ni får en låt istället som spelades ngra gånger igår och är awesome att dansa till.
Beenie Man- Gimmie gimmie gimmie
Nu måste jag PLUGGA!
xoxo

Kommentarer
Postat av: aqve

DU ÄR FÖR TUNG! LOVE TO U GUUURLY

2011-05-15 @ 20:41:50
URL: http://aqve.blogg.se/
Postat av: matildasandvold

fin blogg :) kram

2011-05-15 @ 21:10:03
URL: http://matildasandvld.blogg.se/
Postat av: Miss Amanda

Har din helg varit bra, sötnos? ;)

2011-05-15 @ 21:26:31
URL: http://amandabernstrom.blogg.se/
Postat av: emilie

sv; hehe u too my love!

tack så mkt matilda ;)

den har varit awesome amanda!

2011-05-15 @ 21:56:48
URL: http://emiilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0