we can take a picture, picture, tag I wont miss yah , miss yah

Oh fy fasiken vilken skön dag dt har varit idag! Lätt den bästa på länge! Hade sovmorgon till 10.10, kom till skolan, hade flummig historia lektion, åt mat, gick ut till kajen med massa folk, satt o solade där i typ 2 timmar, hade skön matte lektion, hade okej geografi lektion, slutade, gick och satte mig igen med massa roliga människor på kajen och till sist hade en rolig dans lektion.. Och dt bästa av allt var att jag hade en "snygg dag". Ni vet alla vad jag menar.
Sååååå, ja.. Ni vill antagligen inte veta allt detta, men var bara tvungen att redogöra min härliga dag. Och idag vare ju första sommardagen vi har haft i skolan, så dt var huuur skönt som helst att man hade en håltimme efter lunch. Fy fan vad jag svettades.. Hihi..
Tog dock inga kort.. dåligt dåligt.. Men kan lägga ut ngra av sofies bilder från igår då vi var ute på exkursionen.. (Har jag berättat att vi var på dt?).. Vi var iaf ute i vallentuna med geografin för att kolla landskap och skit.. Och kunda man även ha med sig sin hund, vilket bara förklarar vissa bilder..
jag o en av millans hundar
Millans hund Wilma
Millans hund Disa
Emils hund Alfons
Jontes hund Alva
Snäll kille!
Näe men nu måste jag pluggaaa!!
Såå, see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0