el solna

Holahola
Skrev inte igår för ja pallade inte efter att ha kommit hem. Igår iaf så gick ja i skolan till typ 3, hade boksamtal för övrigt som dt gick skit bra på, sen åkte jag till solna och hem till Johan. Där va eve och solna boysen som de kallas, alltså Johans kompisar. Älskar verkligen dt gänget, så himla sköna och roliga att vara med.. dock så driver dom med mig hela tiden.. men ja tar dt som en man och kaxar emot! Man måste stå upp för sig själv om man e tjej! Visst girls??
Iaf, där satt vi och solade i den stekande solen, boysen drack öl och ja o eve drack iste (elleeer..). Iaf väldigt mysigt. Sen drog vi o åt pizza där i solna och sedan åkte jag hem. Mysigt avslut på en annars ganska bra dag. Och juste! Hade min tur för typ en månad frammåt igår! Johan bor högst upp i sitt våningshus, alltså på 6:e våningen.. Och så hade jag lagt min mobil på en stol lr vad dt va precis vid räcket, sen dum som jag va kollade jag inte på den stolen när ja skulle flytta på den och dunk dunk dunk ramlade den ner för lilla springan mellan balkongen och räcket.. MEN, jag förstår verkligen inte hur dt gick till, mobilen ramlade ner på våningen unders fönsterkarm (lr vad man kallar dt, dt som sticker utanför deras fönster) och stannade där.. Så hon som bor där stack ut huvudet ur fönstret och bah: "vafan va det där?? jag hörde värsta smällen".. Så ah, gick ner o hämtade den där, och fortsatte sola som om inget hade hänt.. Inte en enda skråma.. Jag har ju en "gammal" (ingen touch), tjock sony eriksson så den håller som sten!*knack, knack, ta i trä*  Så ah, kommer inte ha ngn tur på typ en månad nu.. Haha så när vi satt och åt efter denna händelse, gissa vad jag gör då? Jo då "spiller" (det droppar) jag pizza fett på mina beiga byxor.. Och fett är fan rött.. Så alla tyckte dt va skit kul att jag hade "mensat".. Kuuul..
Idag har ja faktiskt inte haft nå otur, än.. Hoppas bara oturen höll i en dag.. Skulle vara perfa.
Ngra av dessa snyggingar var hos johan igår..
Ja, jag har delat många fina upplevelser med dem.. här med hållbus..
Ja.. de gillar ost..
Idag hade jag bara en lektion, så åkte hem vid 1.. Eller träffade eve och tess i sumpan i ngra timmar, men nu är ja hemma. Nu ska jag plugga som satan. Måste bli klar med mitt engelska tal.. Kuuul..
Han gör dt igen.. och igen.. och igen..
Snyyyyygg Jeremih..
Tycker han e skit cool.. No matter what anyone says!
Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0