Helg

Sorry för så dålig uppdatering de senaste dagarna! Men har knappt varit hemma och när jag har varit dt så har jag inte haft tid att skriva..
Men iaf, i fredags åkte jag och ett gäng från dansen in till plattan för att vara med på ett dansevent. Dock så dansade inte vi (vi skulle ha gjort dt, men dt blev change of plans), men dt var kul att kolla ändå. Efter plattan åkte vi till blue hill och gick på Sickinheads (kommer ni ihåg att ja skrev om hnm och la ut massa videos?) workshop. Ännu en gång var dt skitkul, men FY FAN VAD TRÖTT MAN BLIR! Den människan är så sjukt vältränad så han kör ju på hårt som satan med oss. Men ofc vare raoligt! I slutet körde han en korre med oss också. Den var en hel låt på fyra minuter (den gick i två omgångar) och den körde vi kanske 5-6 gånger.. Kuuuul! Jag var trött efteråt kan man säga! Efter dt åkte jag hem till Aqve där vi färgade mitt hår och så sov jag där.
I lördags jobbade jag, sen mötte jag upp Millan i stan där vi va ett tag innan vi åkte hem till mig. Hemma hos mig var vi ensamma eftersom resten av famlijen skulle på middag, så vi gjorde en mysig egen liten middag till oss två. Efter dt drog vi till ett ställe nära tess där vi grillade med lite folk, mysigt vare.
Och igår då så drog jag med millan till hennes dans eftersom hon sov hos mig och eftersom jag dansar direkt efter henne. Så kände att jag lika gärna kunde åka dit samtidigt. På min dans efter, guud va våra lärare körde med oss. Vi körde massa styrka och jobbiga dansövningar.. Vilket ledde till att jag troligtvis har sträckt mina ben igen.. Vi värmde inte upp innan vi körde de jobbiga benövningarna, så ah.. Låren har tagit skada..
Hoppas det blir bra med benen snart, för vill dansa! BAD!
Det är lite synd att jag inte har tagit ngra bilder i helgen.. Måste bli bättre på dt faktiskt..
Här kommer dock en bra låt som vi körde i fredags med sickinhead:
RDX D&G chiney- dancers boom
Nu ska jag gå och äta nåt.. Me hungry.. Sen blire att åka till dansen ändå och känna hur dt känns att dansa.. Annars får jag bara sitta och kolla på.
See yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0