Le helg

Hellooo loosers
Sitter här o chillar i mitt vardagsrum o kollar på "Klassträffen".. Har bara sett den amerikanska versionen, så jämförelsevis verkar den svenska lite mesig.. Men ah..
Igår va jag hemma o pluggade med Millan som kom till mig vid 2. Vi gjorde klart ett arbete som skulle varit inne för ett antal månader sen.. hoho.. Men dt blev klart iaf!
Igår kväll vare meningen att jag skulle dansa, men när jag kom fram till Blue Hilll så visade dt sig att våran tränare inte var där.. Kuuul. Och eftersom dt var ngra tjejer som direkt tog över spelaren/högtalarna med sin ipod, så åkte jag o Anna som också hade åkt dit hem till mig för att dansa lite där. Så ah vi dansade lite, kollade på BB o kollade massa dansklipp.. Mucho fun..
Här va ett klipp vi hittade igår,där våra danslärare är med och dansar med deras dancecrew AQceS Dancerz. Våra lärare är hon med sverige flaggan och hon med typ uruguay flaggan (blå-vit randiga).. Kan bara kolla på Nathalie- hon med uruguay flaggan- för hon är så jäkla bra! Hon blir som en annan person när hon dansar. Hur cool som helst.
Idag har jag först gått upp och sjungit för min bror som fyller år. Lägger in bilder på fulingen senare.. Sen har jag jobbat i ngra timmar. Och nu sitter jag här i vardagsrummet. Ikväll blir dt antingen att stanna hemma o kolla på Barca matchen, lr åka till Solna och gå på en dancehall hårshow.. Vi får se!
Näe men nu måste jag ta en liten dusch o sen komma på vad jag ska göra..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0