The secret of Victoria

Holahola!
Vet ni vad jag gjorde idag? GICK MODELL! Det var det jag gick på möte för i torsdags hihi.. Det var Eves skola som hade en årlig sommarvisning och hon frågade mig ifall jag ville gå modell då det behövdes.. Såklart ställde jag upp för min fine ven, men hade dock inte hennes kläder och har ju aldrig gått/ varit modell förut, så var ngt mkt nytt och scary! Men dt gick faktiskt skitbra! Eller enligt mig iaf.. Jag ramlade inte lr nåt sånt..
Så imorse gick ja upp halv 7 och åkte till Sickla/ eves skola för att göra grund sakerna som hår och "make" (som de kallar dt). Sen vid 1 började visningen på.. MEDBORGARPLATSEN! Ja, jag gick modell framför hela medborgarplatsen.. Lite cred till mig för dt tycker jag faktiskt...
Så ah, dt var kul och jag är väldigt stolt över mig själv att jag vågade och kunde göra dt. Kanske nåt jag skulle kunna göra igen tom..
Inga bilder har jag, men eve tog massa.. Så ifall de bilderna kommer upp lägger ja upp dem här!
Från en slags modevisning till en annan.. Från kläder till underkläder! Vilka mer än jag ÄLSKAR Victoria Secrets modevisningar?? Gillar att kolla på vanliga modevisningar också.. till en viss gräns.. men just Victoria Secret.. Mhmm! Just att skönhetsidealet i deras gäng inte är superdupersmal med storlek A i bh, utan vältränad och allmänt snygga helt enkelt.. Vissa av VS modellerna är ju nästan lite för smala dock.. Men ja älskar dem ändå, framförallt Adriana Lima.. Hon är så jäkla snygg! Samt Miranda Kerr! Synd att hon inte var med på förra julvisningen :/ Men lungan, hon var ju gravid då med min älskling Orlando Bloom... Det gör dt liiiite enklare att ngn har tagit min älskling när dt är en sån snygging som miranda..
Lägger upp ngra awesome nummer med la gang of VS..
2005, året då verkligen alla bra var med; Tyra Banks, Gisele Bundchen, Naiomi Cambell osv osv:
2006, med Justin Timberlake:
2006, the diamond bra:
2007, med Seal:
2007, med Will.I.Am:
2008, med Usher:
2009, the enchanted forest (nog min favvo av alla):
Måste bara lägga ut videos på mina favvo tjejer också..
Adriana Lima:
Miranda Kerr:
Känner att ja inte kan lägga ut fler videos nu, hoho.. Blev lite många, men alla är SÅ värda att se, lovar er..
Nu blire maaat sen en lugn hemma kväll med film hade jag tänkt. Är så trött från idag..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0