hoss mill

(detta skulle ha publicerats igår kväll)
Hemma hos Millan sitter jag nu. Är skit trött så vi ska väl sova snart, men kan snabbt berätta lite om dan.
Idag rå så vaknade jag vid 9 och åkte vid 10 med pappa till handledarkursen vi skulle på. Tre tråkiga timmar, men man var ju så gott som tvungen att pay attention. Om dt är ngn gång man ska lyssna så är dt fan på en körkortskurs.
Efter dt stresspackade jag för att sedan dra till dansen där vi hade ett skönt pass faktiskt. Vi lärde oss först ngra nya steg, sen freestylade och sen gick vi faktiskt ut och dansade. Hela gruppen dansade en av våra korrar som vi har och samtidigt filmade våran lärare. Var kul.
Efter dt åkte jag och millan hem till henne, lekte lite med hennes hundar, åt mat, kollade alice i underlandet (a),  duschade, kollade en till film.. Och nu sitter vi här..Hoho..
Denna låt var till den nya korren vi dansade lärde oss idag.. Dock så är den i typ bara 30 sek så tror inte att vi ska uppträda med den..:
Vybs Kartel- Real Bad Man
Tvingade Millan att ladda över alla gamla bilder från hennes kamera till datan, så här kommer ngra stycken från sommaren när vi badade vid hennes hus..


misslyckad hoppbild..
ursäkta bilden, men var bara tvungen att visa hur brun ja var.. hihi..
Nuuuu blire sova..
See yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0