Ojoj, dt va länge sen!

Hej människor!
Dt e lite kul att folk fortfarande går in på min blogg även ifall jag inte uppdaterat på ett antal veckor nu.. Men hej på er igen!
Som ni kanske märker så har jag inte tyckt att dt har varit så kul att blogga nu den senaste tiden, har (som jag sagt tidigare) helt tappat blogg lusten..
Vad som har hänt sedan den 17e oktober då jag skrev sist så har jag fyllt 18, gått ut typ 4 gånger med massa olika; en gång med gamla skolgänget för att fira mig och tess, en gång med folk från skolan för att fira mig, en gång med bara anna och senaste gången va i lördags då så gott som alla 18 åringar från skolgänget följde med ut för att fira Lily och Jossi (till och med dom har blivit stora nu). 
Bild från i lördags på Lilys kompis Diana, ena födelsedagsbarnet Jossi samt andra födelsedagsbarnet Lily.
Min fina girlfriend Aaron har också fyllt år, så detta har firats, men dock inte med en officiell utgång..
Jag och älskade Aaron, detta var innan utgången för att fira mig, då va vi hos Millan först och åt så att de som inte var 18 kunde vara medoch fira lite (som typ aaron, lily, jossi och engla)
Sedan har vi ju haft höstlov såklart och de första dagarna där spenderades på en tallin kryssning med grabbgänget (plus jag, millan och klara). Det var kul, men alla som följde med kan nog intyga att själva Tallin (dt va en tre dagars kryssning så vi var i Tallin i ca 8 timmar) var en riktigt tråkig och ful stad. Tallin- resan har fört oss både närmare varandra, men för vissa lite längre bort (säger man så?).. Men det var kul, ångrar ingenting..
Den här bilden på Klara är den enda bilden jag har lagt ut från Tallin resan (för att hon ville ha den som profilbild), har inte velat eller orkat lägga ut fler.. Dt kanske kommer..
Efter Tallin softade jag och gick ut på lördagen efter, inte mycket mer..
Nu är det onsdag (tekniskt sett torsdag) och snart helg igen. Ser faktiskt ut som att dt blir en fullspäckad helg, vilket är najs- men kommer bränna i plånboken.. Usch, dt är dyrt att vara 18 alltså..
Meeen, får se när nästa uppdatering blir..
Tills dess, hare bra!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0