Yeeeeeah buddy!

Helloo everybaady!
Så gick dt med planen att uppdatera oftare.. Men nu har jag faktiskt knappt varit hemma sen jag skrev senast.. eller okej, det är i helgen jag knappt har varit hemma ngt, annars har jag haft så mkt plugg så har inte pallat skriva.. hehe..
I helgen iaf så har jag varit hos Jonte, ända sen efter skolan i fredags till Söndag. Vi körde på en liten spontan filmkväll där i fredags med bara 5 pers och sen i lördags vare måånga måånga fler där. De va naajs. Så ah, efter denna helg är jag trött som fan, men ändå nöjd med hur den va.
Ooooooch va händer imorrn då människor?! Jo Emilie Bullen Blomberg (alltså lilla jag) fyller aaaaaaaartooooon! My gaaard. Jag blir stor, ÄNTLIGEN! Har väntat sååå länge..
Så ser verkligen fram emot denna vecka alltså.. Första- gången- utgång på onsdag (ska till en bar/restaurang som heter Hellströms och sen antagligen till entourage) och på fredag är den lite mer officiella första- utgången då jag for sure ska ut på klubb. Dock har jag ingen aning om vart jag ska, för dt är Millan i full gång och planerar... och hon låter mig inte veta nåt ALLS om vart vi ska o så.. Ska bli spännande.
Lilla Emilie som typ 4 åring.. Och 14 år senare ser hon ut såhär:
Hehe yeah.. Snygg tjej alltså!
Aaaja, uppdaterar ngn gång under veckan/ nästa vecka och berättar om mina utgångar.
See yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0